torsdag 30 juni 2011

Äntligen kom jag ihåg. Cookie skulle få överta Charlis bästa leksak! Och precis som charli , älskade cookie katten! Bar den själv hem ända från vallgatan till örtvägen i klöxhult :) hihi så söte!





Gokväll!!


Egentid på vallgatan :) Haft en lång dag på jobbet. Pappa, farmor och Bill kom och klippte sig och farmor fick en permanent. Dom anlände inte förrens 18 så det blev sent på Sveas idag. Sen gick vi ner till Cocos och Emelie fixade receptionen. Jättefint blev det!!


Nu är jag hemma at Vallis och har egentid :) Blekt tänderna,check. Fotbad, check. Tog en gammal blomsterhink och gjorde till ett varmt fotbad, ganska mysigt faktikskt :)

Riktigt jobbigt att ha kommit in i någon konstig rytm med sömnen, hur trött som helst runt åtta på kvällarna, och nu är man klarvaken, när man egentligen behövt sussa eftersom jag alltid känner mig som en zombie på mornarna :)



Igår hade jag en toppendag! Jobbade bara till tre sen åkte jag och Markus till växjö för shopping :) Åt gott och hittade fin fina saker! Åkte vidare hem mot älmekulla för att hejja fram grabbarna och det blev ju iaf lika..:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar