söndag 3 juli 2011

Här har vi vår ena handyman och kenzo! :) på fika i parken :)


Emelie på fika i parken:)


Var bara tvungen att lägga ut Före/Efter bild på trappan...






Före...






Jag, Josefin och Lilo hade vinkväll:)




















Sötisvovven Lilo!

















HELG!!

Haft en bra helg! Var på jättegod middag i fredags hos Markus mormor o morfar :) I lördags åkte jag och Emelie på loppisar. Hittade dock inget där med åkte vidare till hennes mormor o morfar och fick med oss en del godsaker därifrån. Till och med hemkörning till Cocos! :) Målade och höll på hela lördagen i lokalen!

Skjutsade Markus till tåget på kvällen, guu vad avis man är :) Hade varit skönt med solsemester nu! Men nästa vecka är det även min tur att ha semester. Eller kan jag säga som segemyhr säger, att jag är mitt emellan två jobb! FIVE MORE DAYS AT SVEA`S !





Lördagen avslutades med en söt vovvevalp som kom förbi med sin Matte! Och vi fortsatte kvällen med att gotta oss med ostar och vin i utemöblerna:)







Innan det var dags att gå upp till lokalen idag var jag ute och promenerade en timme. Sen har det varit en heldag at Cocos igen :) älskar att vara där men det går då i 120 hela tiden! :)



Imorgon är det först jobb på svea i några timmar, sen vidare till lokalen för besök av tidning, sen packar jag och Emelie bilen och åker mot Halmstad. Ska plocka upp mamsen som endast har fått följa om hon följer våra villkor, och vidare mot Ullared! Därefter åker vi inom Hamra och hämtar upp en del saker som ska till lokalen, sen tror jag sängen kommer locka ganska mycket :)



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar