måndag 27 juni 2011













Har haft en helt underbar midsommarhelg! Först i sandviken sen vidare till skararp! Lugnt och skönt med en massa god dricka och mat :)



Åkte hem i söndags och va i lokalen hela dagen. Hade två kanonduktiga pajkar till hjälp och resultatet blev grymt fint! Längtar så tills vi börjar jobba :)



Idag jobbade jag bara på förmiddagen på Sveas, sen hade vi färgkurs med Keune hela eftermiddagen med produktvisning/genomgång! Så nu är man ju gaaanska startsugen på att börja jobba med dom nya!!




Efter det tog jag och Emelie en runda på Ikea, fikade och sen vidare hemåt.



Malin,robban,ida och cookie kom på fika och jag fick hemleverans av nya telefonen :) waaa va roligt men jag förstår ingenting på den! Kommer väl snart hoppas jag :) Robban fick tom ställa klockan åt mig innan han gick så jag kommer upp imorgon :)



13 arbetsdagar kvar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar