tisdag 21 september 2010


Jag och Malin var såå duktiga ikväll! Simma simma simma! På torsdag hänger Robin o Jenny på också:)
Efter simningen blir man helt matt i kroppen...men ändå en skön matt känsla :) Typ den känslan Du-har-varit-så-duktig-nu-fanni-så-du-kan-bädda-ner-dig-med-täcke-och-Te-framför-tvn-resten-av-kvällen :) De är mys de!

Utrensningen pågår fortfarande på jobbet. Snacka om att de har samlat på sig under åren. Tur att jag slänger allt som kommer i min väg när jag sätter fart :) Det kommer bli fint i vårt fikarum. Om jag kan ragga upp en bil med släp så ska jag dra dit en soffa från ikea med :)
Datorn på bild är beställd!! Kommer bli kanon! Den Kommer nog för mesta delen bo på jobbet.
Nu ska jag och syrran ha vårt traditionella tisdagsmys :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar