måndag 20 september 2010




Jag Saknar.




Träningsturerna till Näset för kvällsdopp.
Luncherna en solig dag på torget.
Sommaren i Halmstad, Tylösand.
2006-02-24/2010-06-06.
Spontantripper.
Sofie på Salongen.
Sommarens bästa händelse. Roadtrip till Smögen med Ida Renemark!
Charli.
Sommar.
Vart tog sommaren vägen? Nu är det ju så mycket höst som det kan bli ute! Har regnat så grymt inatt. Ångrar att jag igår satt och berättade att jag tyckte det var såå mysigt att det regnar när man ska sova , för inatt låg jag och var rädd att taket skulle trilla in på mig :)
Nu ska jag till jobbet! Har idag med mig Suschi till damerna! Sofie får vi försöka klara oss utan denna veckan, stackarn ligger hemma och är skadad. Vi saknar dig :)
Nu blir det jobb, sen ska jag och Malin till Haganäs och simma våra längder:)
Hoppas ni får en bra dag!

1 kommentar:

  1. Åhhh, jag saknar också vår roadtrip... Men snart är det sommar igen och då blir det en ny;) Pöss

    SvaraRadera