onsdag 22 september 2010


Morning!


Igår var ju en gaaanska tjötig dag kan man väl säg. Eftersom stackars Sofie ligger hemma och är skadad blir det inget malmö till helgen. Och jag har pratat ett antal gånger med säljaren som vägrar ge mig pengarna tillbaka. GRRRR!!!! Blir så förbannad på sånt. Salongen handlar mycket av deras märke och när dom då ska hjälpa en annan för en gång skull blir det sånna j*vla problem hela tiden! Vi kan fixa ett enkel rum till dig om du hellre vill de!? JAA det vill jag ju jättegärna, sova på hotell i malmö ensam. Nej tack! Sen avslutar han samtalet såhär: Du måste höra av dig senast torsdag om du kommer eller ej!! Tänker jag absolut inte göra, ingen ska få vårt rum om det är de han vill!
ÅÅÅ sånt kan göra mig så arg! Nu hoppas jag bannemig att Älmhult vinner serien och det blir en hejdundrandes fest på lördag eftersom dagen kommer kosta mig dyrt.


Så...nu är det ny dag och nya tag....skölja av mig ilskan, sen mot jobbet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar