måndag 31 maj 2010

Underbara helg!!

Efter mycket jobb i förra veckan blev det inte så mycket energi kvar tills fredagkvällen. Sov "middag " Två timmar till halv åtta på kvällen :) Så underbart skönt! Sen kollade jag heartbreak kid och sen somnade jag igen och sov till nio på morgonen! Har förklning i kroppen så det var välbehövligt att sova ut ordentligt!

Tassade upp tidigt på lördagsmorgonen och packade väskorna, tog bilen till automattvätten, handlade morsdagpresent och köpte frukost på Cafeét. Allt detta under Mattias sömn :) Sen åkte jag hem, dukade upp frukosten, tände ljus och kokade kaffe och väckte min älskling :)
Åt en mysig frukost framför tvn och sen drog vi iväg till skararp!

Vart ute och fiskat och tror inte vi fått så här mycket fisk ens under ett år innan ;) hihi Grillade gott, drack champange och Rosé och spelade kort. Stackars föräldrarna kommer nog få stå ut en del med oss därute i sommar ;)


Dagen därpå var det fiskelycka ännu en gång! Ekolodret visade tjockt med fisk (som vi aldrig trott fanns i den sjön) Och pappa lyckades känna ryck! Ne den släppte säger han och vi kör några meter till, Ne för tusan, den är på!! Stor som tusan (och en rädd fanni i båten) kör vi runt och försöker trötta ut honom eftersom den var för stor för håven. Brukar släppa när man gör så men han satt som bara den. Drog sakta men säkert in mot en stenlutning och kunde stanna båten där och dra upp gäddan på land. Wiihoo va glada vi var sen,mest pappa :) hihi Jag och Mattias fick varsin gädda :)



Pappa med sin gädda. En tjock jäkel:) (gäddan då);)
Jag och M på kvällsfisket. Såå mysigt ute!

Härligt i solnedgången. Dock ingen fisk.

Såhär mysigt är det nere vid grillen. LOVE




Mattias:)










Hihi denna lilla fångst fick jag första dagen ;) söt va!






Mattias gädda, första dagen




Tack för en underbar helg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar