måndag 31 maj 2010

Haft full rulle på jobbet de senaste veckorna.Efter studenten blir det lugnare tror jag. Idag hann iaf Gerdan slinga/färga och klippa mitt hår. ÅÅÅ så skönt att få detta gjort innan helgen!! Såg ut som en ruffseburr i håret så det känns underbart nu. La honungsfärgade slingor emellelan ljusa slingor och min egna hårfärg. Supernöjd!

Gjorde sofies baluppsättning idag!! Åh så vacker hon är! Sen jobbade jag vidare tills mötet på banken, mötet med revisorn sen storhandlade mat. Jag är slut i kroppen nu, finns inget mer bränsle kvar. Har någon lustig förkylning som bryter ner min energi och jag är trött HELA tiden. Hoppas den går över så fort som möjligt!


Sofie! Sned stor knut med "lösare" variant av lockar.



Mamma var på salongen och permanentade in några lockar i håret:)



Bilder från Bruduppsättningen! bruden och tärnorna lugnar nerverna med rök:)





Godsaker till bruden och tärnorna!





Såå vackra!





Fina buketten!








Jag.







jag?







Jag och Sofie stannade ju till hos Sandra, Henrik och Anton på väg hem från Halmstad. Åt jordgubbar och gosade med plutten:)















Ha en fin kväll mina vänner! Nu ska jag steka hamburgare!











2 kommentarer:

  1. Gud vilken fin håruppsättning du har gjort! Jätte fint!!

    SvaraRadera