fredag 28 maj 2010

Oj va längesen det var nu! Jag får panik utan dator så idag åkte vi och kollade på lite olika men blir nog ändå att vi beställer en. Hoppas på snart!

Det har hänt mycket!

Jag hade bruduppsättning i lördags! Fyra glada flickor på salongen med lite skumpa,kex,vindruvor, ostar ,frisyrer, några liter spray, blommor....ja...det var superroligt! Måste lägga upp bilder på det sen men har glömt kameran på salongen.

På eftermiddagen låg jag och solade i trädgården, äntligen tecken på sommar!!! Annars får man köra på Tancan resten av året ;)



Varit hos svärföräldrarna i hellevik! :) mysigt värre! Åt god fisk därifrån och spelade kort hela kvällen :)

Igår hade jag och Mallan ost-och-vin kväll! Behövdes verkligen! Jag har jobbat som tusan de senaste veckorna och lär bli två veckor framåt nu med full fart. Studenten och balen drar kunder :) Så en vinkväll var mysigt sådär mitt i veckan :)


Mallan tog en sväng och provade ragnar:) (Nu när inte jag har ragnar moppen så får cykeln överta namnet...:)hihi
Cookie vilade i min hand :)

ost och vin:)


mumma!


Har äntligen lyckats ta tag i mina fönster! inga gardiner har varit uppe ännu och vi har snart bott här i ett år haha :) Såhär blev det och jag är mycket nöjd:)





före bild.





När M jobbade och satt inne på kontoret hela dagen mmsade jag denna bilden till honom, inte så snällt av mig ;)





Sol sol sol!








Inhandlade ny tröja igår.








denna också








Detta linnet och shortsen inhandlades i halmstad när jag och Sofie var där











Sofie på uteserveringen, SOL så vi kunde faktiskt sitta ute! men mysigt med liten filt när det blåste lite :)























Jag älskar min nya cykel!












Hahah hittade älskling såhär vid kaffebryggaren en morgon. Undra om han var vaken för han hae lyckats få tag i min morgonrock som knappt ens täckte han rumpa ;) hihihi va roligt! Jag skrattade hela dagen ;)










Jag och Sofie tog en roadtrip till halmstad föra fredagen! Skulle inhandla alla frisörsaker tills hon börja jobba hos oss!! Såå kul att komma dit igen! Jag och S var som småbarn i en godisaffär! frisörsaker överallt och man kan inte sluta plocka på sig :p haha sen blev det in till stan och shoppade :) Hittade lite godsaker som vanligt när man är i h-stad! På vägen hem köpte vi med oss jordgubbar och stack inom Sandra och Anton och fikade :) Hade en supermysig fredag!!

Kram på er!






1 kommentar:

  1. Vilket fint fönster ni har fått, duktig är du =) och vad snygg bror min är i morgonrocken haha =) //Madde

    SvaraRadera