lördag 28 november 2009

Vilken härlig lördag!!

Jag vaknade av att Mattias tänt massa ljus och gjort frukost till oss :) Så skulle man ha det varje dag :)
Hamnade med täcke, frukost och kaffe framför Playa Del Sol! hur mysigt som helst! Åkte till Loppis, inhandlade en sak till lördag, åkte till IKEA, gick och strosade lite där sen åkte vi till Mattias morfars grav.


Så skönt att inte ha något planerat! Bara göra vad man vill när man vill, och framför allt ha gott om tid på sig.
Vi åkte runt till bilhandlare och kollade på olika bilar. Letar sakta men säkert. Åkte vidare till Göran och Katarina, åt jättegod mat! Torsk med äggsås och potatis! Mummigt!





Jag åkte hem och skulle ge kissarna och Sussi mat. När jag anlände stod Sussi på trädgården och såg ut som ett frågetecken. Vadå? det var någon som ledde hit mig. Jag har absolut inte rivit ner halva staketet och gått hit själv, va tror du om mig egentligen??

Haha hon är så söte! Jag kunde inte bli arg det minsta på henne, så hon fick äppel och gottigt Hö istället. Kissarna blev arga på mig när de förstod att utsläppet inte bara varade i tio minuter utan de skulle vara ute till imorgonbitti!!! Sen att dom alltid ligger mysigt och sover i Hökullen på nätterna, jagar möss óch har det allmänt bra, de glömmer dom helt bort :)





Så vi har alltså åkt ganska mycket bil idag, och gjort ganska mycket, även fall det känns som vi bara slappat. SKÖNT!

Matthew befinner sig just nu på fotbollsträning. Sen att man lägger den mellan halv fem och 6 en lördag är något jag inte förstår. Stackars VIF får ta alla träningstider som ingen annan vill ha :)
----------------------------------------------------------------------------------------------
Jag längtar så jag håller på att avlida, jag saknar dig så! Hoppas denna veckan går lika fort som alla andra.








Kram.



Visst kan man inte bli arg? Hon stod helt stilla mitt på trädgården, och hoppades nog på att jag skulle missa att se henne. Sötis muffa!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar