lördag 28 november 2009







Gokväll.
Jag har blivit lite anti mitt hår. Är trött på att det är spikrakt och vill ansolut inte perm det. Även fall det är superinne nu så är det inte riktigt mig. Men, att få ett trött slitet hår på salongen att bli livfullt, friskt och fräscht är inte alls svårt. Sedan att stå och blåsa det hemma själv i nacken är inte det lättaste, kunde ju lärt Mattias men inte sådär superbra idé tror jag inte.
Jag gjorde ett försök ikväll och tycker jag lyckades ganska bra faktiskt. Står man med locktången blir det så "perfekta" lockar, och egentligen vill jag bara få lite "svall" i det. Tycker det blev lite lagom ikväll. Känns absolut inte som det tråkiga vanliga utan det blir liv åt hela håret!
Älskar dessutom nya produkten från Lanza. Den gör håret fylligare och agerar inpackning på en och samma gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar