fredag 27 november 2009

Kontrollera stavning

Godagens!

Haft en väldigt bra dag på jobbet! Alla kunder har kommit i tid, haft två kunder som jag fick gå loss rejält på, lunchat med Ida och Malin och såklart, är det ju fredag!




Åkte en sväng till Göran och Katarina, sen vidare hem för att städa iordning i huset. hur skitigt som helst, och jag lyckades ta sönder damsugaren innan jag ens hunnit använda den...? Jag lyckas med allt ;)



Nu väntar jag på min lilla sambo. Shit, har nog aldrig skrivit det ordet innan. SAMBO? LÅter så otroligt vuxet! Hahah roligt låter det iaf.

Vi ska sen åka till systemet ( två alkisar) och sen Maxi för att inhandla kvällens meny som jag fortfarande inte vet vad består av. Men hur gott är det inte att det är fredag, dricka nått glas vin till en god middag, ligga och mysa i soffan till Idol?





Idag kom tomten med ett paket, han hade skickat det med posten..? Lustigt men så är det :) Jag är iaf supernöjd och det tror jag ni också kommer att bli!



Ha en fin fredagkväll! Jag kommer drömma gott, det lovar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar