torsdag 28 maj 2009

Trodde vi skulle blåsa bort idag! Eller regna bort, USCH vilket väder det har varit! Ena stunden solsken och andra höstväder :) hehe sånt vill vi inte veta av!

Jag har en jobbig stund framför mig. Antingen diskar jag nu så fort som möjligt sen slänger mig i en varm go dusch som belöning, eller hoppar jag över diskningen och lägger en handuk över den och låtsas som ingenting , och ta duschen direkt!

Nu har jag även lagt ut min älskling på blocket. Gillar inte att skriva annons. Snygg älskling till salu? Min första kärlek till ett bra pris? kom och sitt på min mjuka soffa...? haha ne tror inte det. Men men , nu är den till salu iaf och jag gillar inte läget. Jag ska ut på nätet och spana efter en ny goding. Fast ingen kommer slå min ragnar!
Ok, jag är inte galen, jag gillar bara min soffa starkt!

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar