onsdag 27 maj 2009


Tallgatan 2


I Augusti flyttar jag och älsklingen till nytt place!!!!!!!!!!!!!! YIPPIIEE ÄNTLIGEN WIOOOHOOO TJOOOOOHOOO YEEEAAAHHH!!!!!!!!


En lite mindre lägenhet än den vi bor i nu, men lägenheten är som ett litet mini hus och ligger alldeles för sig självt. Egen liten trädgård att fixa i där man kan ha ett gäng utemöbler, hänga tvätt eller vad man nu vill göra. I minihuset finns tvättmaskin och diskmaskin, något som prioriteras högt! ÅÅHHH va skönt det ska bli. Slippa vår söta lilla alkis till granne, slippa känna rökos när vi öppnar våra garderober, slippa vilande människor i trappen.

I LIKE IT!

Idag var Mamma och pappa o lilla farmor här. Var först på salongen och gjorde alla fina, sen tog vi en drive på IKEA och kollade lite möbler. Vi ska köpa en ny soffa ( SNYFT ) eftersom den vi har nu blir för stor i det lilla huset. Kommer verkligen sakna vår soffa, min första alldeles egna underbara soffa. Jag kommer ligga sömnlös och bara tänka på dig. Usch jobbigt. Hihi nje jag ska nog hitta en fin en, men vår är så stor och skön. Är det någon som är sugen på den så hör av er.

Nu ska jag ut och gå en runda. Viktor och M har Fotbolsskväll här hemma så jag ska serva dom med jorgubbar och grädde sen. Smaskens!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar