tisdag 26 maj 2009



Vart tog det fina vädret vägen? Hoppas det kommer tillbaks snart för denna helgen är det "Du och jag en mysig helg i naturen" hihi som jag fick av Mattias.



Idag kommer hela klanen ahlqvist hit, eller inte Emma, hon var ju på salongen i måndags och fixade håret. Ne, det är mamsing, pappa och farmor som kommer, ska bli roligt! Mamma ville börja så hon kan springa en runda på ikea också. Alltid lika rolig, mamma tror att Slinga, Färga och Klippa tar en halvtimme typ....hmmm njaee :)






Jaha, nu är det frukost som gäller. Vissa tider på året kan jag vara en frukostgalning, redan efter jag borstat tänderna kvällen innan läggdags kan jag längta efter den goda frukosten dagen efter. Just nu är jag inne i en period där jag bara hatar frukost. Försöker hitta på något skoj samtidigt som att sitta vid datorn så mackan bara slinker ner utan att jag knappt märker det :)






Åh igår var det ju sommar, jag vill ha tillbaka vädret! Att det kan spela sådan roll, man blir ju piggare, gladare och allt va det heter . Igår satt jag och Emma på hennes stora terass ( trappa ) och käkade god sallad med kyckling i. Idag blir det nog lunch inomhus.

Ha en bra onsdag!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar