torsdag 28 maj 2009

Jag tog disken! Duktig jag känner mig. Ne jag vill inte komma hem på söndag då det ligger disk under en handduk :)

Ikväll måste jag fixa lite. Det är ju "Du och jag en mysig helg i naturen" imorgon. Jag fick ju det som present av älskling. Hihihi så sött! Men jag är ju grymt nyfiken och det är superjobbigt! Ingen avslöjar nånting. Jag måste ju iaf veta vad jag ska ha med mig!!!! Jag har försökt med det mesta att få veta något, försökt fråga Mattias i de mest stressiga situationerna och oppas på att han försäger sig, men ICKE! Jag smyger runt i lägenheten för att leta ledtrådar, inga resultat!
Jag har fått veta att jag ska ha med sovsäck, hittar bara den ena säcken. Jaja, vi får ligga i en, det kommer bli kallt säger han ! Hahah hoppas på bra väder om vi ska tälta :D
Jag fick jobba till halv fyra imorgon sen är det M som bestämmer :) Ska bli mysigt!

Hoppas ni haft en fin dag! Vad tycks om tavlan jag målat?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar