söndag 17 maj 2009

































Lördag!




TERESE OCH DANIEL GIFTER SIG!



Wiiooho va roligt det var! Jag skulle då göra min första riktiga bruduppsättning. Klockan 06.00 kom jag till salongen för att duka upp med Skumpan, kex , ost, vindruvor osv. Sen anlände bruden och även syster yster som skulle vara med och fota hela dagen. ÅH va fin hon blev! Och klänningen, to die for!!! Man blev ju själv lite sugen på giftemål...........haha ne kanske inte riktigt ännu men ändå, åhhh de var så fina! De gifte sig i Dörarp kyrka, liten och mysig var den! Sen var det inte ett öga torrt!
På kvällen var vi hos Matilda på fest :) Snacka om jag var trött, sov bara tre timmar natten till lördagen :) Så idag har jag gjort så lite som möjligt . Jag , Ida och Robban kollade på Älmhult - Berga ikväll. Älmhult vann igen, gott!





FREDAG




Jag har ett minikalas hemma i Hamra, fick hättegod mat och jättefina presenter! Skor, helkroppsmassage, kläder, bikini, smycken, presentkort mm :) Bara bra alltså! Det bästa var nog ändå att mattias hade skrivit ett lite brev till mig. Du och jag en mysig helg i naturen. Hhihihi jag vet absolut inte vad detta innebär men mysigt ska det bli! Jag är ju så fruktansvärt nyfiken så jag bara går runt här hemma och försöker klämma ur honom detaljer :) Går sådär för mig.Innan vi åkte hem hann vi med ett dopp i tunnan. 38 grader och kanonskönt!Tack för en trevlig födelsedag allihop!








Här börjas det igen ;)
Göran i den traditionella hatten :)
















WIOOOOHHOOO
Äntligen sitter jag vid datorn ! Men jag har ännu inte köpt någon, så långt har jag inte kommit :) Jag tog en från Mams o paps, och nu har vi äntligen lyckats få den att acceptera vårt internet här i lägenheten. Så nu blir det flera inlägg om vad som hänt i veckan.

Jag har ju hunnit fylla år, det var en superlyckad dag! Mattias Väckte mig med att sjunga :) hihi så söt! Jag fick frukost på sängen, han hade varit och köpt frallor och tidning också :) Sen for jag till jobbet och även där fick jag present! Så snälla arbetskollegor man har! Jag ska nämligen gå och få ansiktsbehandling på Lenas hudvård! Skönt, kan man pyssla om sig själv lite! Sen kom Ida och Malin till salongen, dom hade jättefina blommor med sig, och jag blev utbjuden på middag :) hihi Helt perfekt dag!








1 kommentar:

  1. DE ÄR JU VIIIIII :D :D :D :D
    åååh vilken dag, vill göra om de! :)
    TACK ännu en gång för allt den dagen! <3

    SvaraRadera