onsdag 13 maj 2009

Tjohooho!
Är på så himla bra humör idag!! Hela dagen har varit kanon!

Idag efter jobbet åkte jag och M till Maxi för att inhandla allt som behövs till tårtan imorgon, ít´s the big day tomorrow! The very big day! Fanni får gå på systemet, Fanni får frukost på sängen, Fanni får vakna till en hes gratulations sång! :)
Jag och Ida ska ut och luncha imorgon, ska bli väldigt mysigt! Sen måste vi gå och fixa allt som behövs till helgen! Då blir det utgång först till Ida, sen Matilda sen Speak!

Ha en fortsatt trevlig onsdag! Jag ska hoppa in i en varm dusch sen lägga mig med täcke framför tvn och invänta Grey´s!! ÅÅ jag blir bara så arg på Meridith!! Ni som följer förstår säkert, varför tar hon inte bara snygga Dereks alla kärleksförslag och sluta stänga in sig i sig själv. Hmm, jaja
hej svejs!

1 kommentar:

  1. Hef Fanni grattis på den stora dagen kramisar från Göran Katarina o Tilda ha en fortsatt bra deg

    SvaraRadera