onsdag 20 maj 2009


TJOHHOIO


Vilkn härligt dag det har varit! Jag har haft fullt upp på jobbet och det har varit super roligt!! Jag jobbade sent idag men har även hunnit med en långpromenad nu ikväll. Först är man lite nyttig sen bäddar man ser sig framför tvn med gott godis :) Hihi mums mums!

I måndags hade jag och älskling mysdag i Växjö! Så härligt, vi shoppade och sen satte vi oss i solen och fikade med glass och kaffe! Jag fick en bikini av M i födelsedagspresent, sen blev det lite smink och annnat smått och gott.

Igår sprang jag över och la en liten present till syrran i hennes brevlåda, bara för att hon klarar skolan och jobbet så bra! hon förtjänade den verkligen! Hihi så roligt när man kan göra någon så glad av en sån liten present. Kul. Jag tror jag ska göra så någon gång i månaden , ge någon nått litet som har gjort sig förtjänt av det. För ofta visar man inte sin uppskattning till personen som man egentligen borde. Jag blev så glad iaf av att Emma blev överglá för min lilla gift. I paketet låg en oversize tröja hon velat ha superlänge. :)

Ikväll är jag hemma själv så jag ska mysa med nya tidningar, Grey´s anatomy och godis i soffan. Hihi härligt även med sovmorgon imon! Hoppas bara det blir bra väder!


Ha det bra kära ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar