onsdag 6 juli 2011

saknar hästarna :)
Torsdag








Blev en lång dag igår! Monterade lite i lokalen och städade efter hantverkarna. Det är ingen myt! Hantverkare stökar ner ordentligt!!!!! GRR! Även fall klockan är mycket och man är trött som en gnu är det helt underbart att vara i paradiset! Hade lugna favoriter på och satt för mig själv o monterade:) haha

Somnade halv ett och klockan 6 ringde klockan :) Yippi.....Men nu har ögonen öppnat sig och jag har packat lite inför ikväll:) Cyklar upp till Julia direkt efter jobbet på tjejkväll!!! :) Mysigt!


Jag har nu denna dag och imorgon kvar på salong Svea! Kan ni förstå detta?? Jag fattar ingenting. Började packa ner färg/spray/schampo balsam, kläder , stövlar, sovsäck hittade jag tom där..hahah känns som jag har campat på jobbet nångång? not...
Känns iaf jättelustigt att packa alla mina frisörgrejer i kartonger..Men dom ska ju inte flytta så långt :)


ha en find dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar