torsdag 2 juni 2011

Tjo flöjt!

Igår var det alltså sista jobbedagen på denna veckan! Såååå underbart! Och igår var även vår dag till PARADISET! Förstår ni hur jag längtar!
Jag gjorde vid mammas hår sent igårkväll, sen åkte jag och Stina en sväng till Ikea. Gjorde vi riktigt bra och fick med oss en hylla, kuddar och kuddfodral och ljus hem:)
Sen kom André och Markus med Thaimat och det blev mys till Bigbrother:)

Sovmorgon och en god frukost imorse, sen tog jag ett städryck och monteringsryck i lilla lyan! Känns skönt att ha det fixat! Imorgon blir det kanske en tur till vislanda/liatorp och hämta lite inredning till lokalen. Känns skönt o fixa lite eftersom det stått still i några dagar nu:)

I eftermiddag blir det en sväng till hinneryd och kolla på fotboll, skönt med ledighet yes!



Kuddar till nya soffan! Inte vitt, plus poäng till mig!

Här är min nya racer! Städar som bara den:)

Färg? Bra fanni!





Detta fixade jag med igår/imorse! Målade fönster och "bänken" som innan var brun. Skruvade upp hylan själv tom ;)





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar