tisdag 7 juni 2011

"Jag ska hjälpa henne så hon kommer i sjön" var det någon som sa.......? ;)



Hade en kanonbra helg nu när vi hade långledigt!






Torsdag:

Jag Emma och Nicklas kolla på fotboll i Hinneryd, solsken!



Fredag: Jag Stina André Jocke och Henke ligger och steker i solen på Vallgatan! Fick privatkurs i golf och en fin bränna denna dag!


Jag blev överlycklig när posten anlände!!! COCOS CUT&COLOR är registrerat och godkänt! JJAAA


Kvällen avslutades med Malins examen fest!!



Lördag: Jag Markus Andre och Stina glider ut med båten i skararp till Sandön! Kanonfint väder och sjuukt varmt var det i båten. Fiske, fotboll , fika och bad på sandön (av vissa) :)


Motorn orkade inte dra oss ända fram så sista 20m blev det att ro :) Sen startades grillen och lindwalls korv presenterades...?

Andre och Stina pös iväg framåt kvällningen och jag o Markus tog en sista fisketur med båten. Grillning, kvällsbad och kortspel fick avsluta denna underbara dag!



Söndag: Tog bilen och for mot Össjöahult. Möttes av två röda kräftor som smörjt in sig med två år för gammal sololja :) Stackare! Pojkarna hämtade rabarber och vi gjorde pajen :) invigde de nya utemöblerna med fika och kaffe. Tog Hästarna ner till sjön och badade! Bells var såå nära på att börja simma med Ems! :)


Kvällen avslutades med Bigbrothermys hemma i Älmhult:)



Måndag: Emelie och jag stekte på Vallis! Åkte till salongen och fixade varandras hår, åkte vidare för att stötta Äif. Sjukt varmt var det även här och efter matchen åkte jag o m till näset för kvällsdopp!


Tisdag: Full rulle at work!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar