tisdag 22 februari 2011

Imorgon ska moster skämma bort dessa kuusar!

Vilken fin helg det varit!

Fredagsmys, pyssla i förrådet, bastu med jullan, moffa pappa och astrid-råttan, sen söndagsmys med solsidan :)
Min förkylning hänger med mig vart jag än går även fall jag försökt bli av med den på alla sätt!
Nu är det minsann full rulle innan vi åker! Är ju häst och kattvakt denna veckan, ska skjutsa mamsen till växjö på torsdag, träna, fixa huset tills på måndag, fest på lördag, packa till sälen, och sen jobbet på de :) Blir sena kvällar på jobbet även denna veckan! Men vet man att det snart är semester så går de ju fint!
Undrar hur sälarna har det i Italien? De sitter klart med en öl i handen nerbäddade i nån snövall och solar, jag bara väntar på de mmset! GRR!
Alla ladies är uppe och jobbar och jag har inte nästa kund förrens tolv. Kan inte ens äta för magen är proppmätt. Jag och Sofie måste sluta fika!! Hädanefter är det fikastopp på jobbet!
Imorgon packas väskan för att flytta ut på landet i några dagar! Älskar detta ställe! Jag har dealat med Leif om att hyra hans lilla stuga som ligger granne med Emma och Nicklas hus. Han tycker min idé låter superbra, undra om sälarna gillar den? haha ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar