måndag 8 november 2010

Perfekt att ha som weekend bag, från ikea.


MÅNDAG


Japp då vart det måndag ännu en gång! Trodde det skulle bli en lite lugnare dag på jobbet men det har varit en del utöver bokningarna som vart klippsugna idag! Det är vi glada för! Eftersom jag är själv på jobbet idag med blir det en del att göra, telefonen plingar flitigt och jag har sprungit med dammsugarn och moppen i förmiddags mellan kunderna. Tvättmaskinen är i full fart och jag har hunnit få i mig mat, så nu är man pigg och glad igen!


Ikväll blir nog en lugn kväll, lite förberedelser inför imorgon då bilen rullar mot Ullared! Hoppas de går bättre för oss denna gången vi ska dit ;) Ska bli riktigt skönt med en liten ledig dag mitt i veckan såhär, lyxigt värre!


Hoppas ni får en fin måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar