söndag 7 november 2010

Jag och pensionärerna
Fått ut mer av denna dag än vad söndagar brukar åstakomma. Åt en god "fralle frukost", var hundvakt åt Tilda, fikat med girlsen på Derés och fått ännu mer inspiration, städat och hunnit med en snabbis på ikea. Lovade ju mig själv att aldrig gå dit på en söndag mer förra veckan men nu var jag där ändå ;)
Ska käka lite kinamat nu och sen kankse en liten eftermiddagslur på de? :)








Köpte nya burkar från Ikea, börjat gilla detta med stjärnor :)




Det är jag och penionärerna ;) Skönt om baken är de iaf ;)




3 kommentarer:

  1. men vad ser jag.
    Är det en Renault du köpt?! .... Bra bilar det där ;o)

    SvaraRadera
  2. jajamensan ;) har ni också det?:)

    SvaraRadera
  3. Japp, det har vi! Fina bilar det där :o)
    kraaaam på dej

    SvaraRadera