söndag 14 februari 2010

Igår var det fotboll nästan hela dagen igen:) ÄIF Tog hem cuppen så ett grattis till dom :) Gött! Åkte iväg en runda då svärfar skulle bjuda alla barn/flickvänner/pojkvän på middag på Elmes. Stackars mig var "tredje hjulet" eftersom Matt inte har kommit hem ännu , hihi men det gjorde inget :) Maten var sååå god och vi åt vitlöksbröd och Black and White :) Sen hem till C och G och åt hemmagjorde prinsesstårta med kaffe :) Tack så mycket :)

Kom hem runt 6 tiden igårkväll. Snacka om att jag var trötter fanni sen lördagens utgång. Så jag ska ärligt säga att jag gick och la mig kl 19.00 igår!!!!! HAhaha sovit som en stock ända till morgonen! Är detta möjligt? haha skönt va de iaf!

Nu blir det jobb sen står det MYSA på schemat eftersom jag inte träffat älskling på FYRA dagar!!!
Kram till er.






1 kommentar:

  1. Tack själv du var inta den ända som somnade vig kl 19 göran oxå ses på torsdag kram k

    SvaraRadera