måndag 15 februari 2010

Dessa flickor har förgyllt min helg, tycker om er :)


Måndag


Full fart på jobbet idag! Åt lunch vid halv fyra :/ Färgade en från blond till brunett med slingor i+löshår! såå fint det blev! Sen har det varit klippning och rödfärgning idag! Roligt med lite starka färger nu!


Nu ska jag laga till en köttgryta till älsklingen när han kommer hem. Lovade ju även att städa bilen invändigt och utvändigt innan han kom hem för att den skulle få vara hemma över helgen. Men jag lovade ju att rasta den, räcker inte det?? Den är nu städad utvändigt. Ikeas automattvätt är fantastisk bra! Inne har jag ännu inte gjort något vid. Hmm... det var så mörk ute när jag kom hem ikväll? Det blir ändå så skitigt nu när det är snöigt ute? kommer ni på något annat bra? hihi Köttgrytan doftar gott i hela huset, jag har städat undan lite och tänt ljus :)



Hoppas ni får en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar