onsdag 3 februari 2010

Idag har jag lagat ******** till min lilla älskling! Får inte skriva vad jag lagat eftersom jag vet att svärmor är inne och kikar i bloggen och detta ska vi bjuda dom på den 20:e :) Men det var rackarns gott kan jag säg :)

När Mattias kom hem från jobbet väntade även en annan överaskning. Fanni hade skottat hela uppfarten!! (eftersom vi fastnade med bilen där imorse) hihi WOW!!! han har ringt hem två gångeer och undrat om snön töat bort ännu...? hmm..njea inte rikigt. Så jag tog spaden och skottade, svettades, nös, skottade lite till, hostade, frös. .... ja och så höll det på. Men glad blev han !

Myskväll
Älskar nya lyktan!

Nyinköpta blommor







Det blev en lång dag på jobbet iaf! Gick bra, men kändes som att huvudet skulle sprängas och som en kniv som skar i halsen så fort jag pratade. Mellan kunderna bäddade jag ner mig i soffan med filt , Te och skvallertidning. skönt!
Ha en fin kväll!

1 kommentar: