tisdag 2 februari 2010

Har drabbats av en dunderförkylning. Kroppen är seg och det känns som minsta lilla rörelse hade behövt en lyftkran till hjälp. Stackars Tias har legat och lyssnat på mitt gny och rosliga andetag inatt. Hoppas det blir bättre framåt dagen. Brukar känna sig som värst på mornar och kvällar tycker jag.

SNÖ SNÖ SNÖ.
Snöat som racksingen inatt och även fall Mattias kom hem ganska sent är bilen totalt insnöad och plogbilen har varit så snälla att dom dratt en stor vall av snö till vår infart. Ska jag ens försöka komma ut med bilen hade vi behövs flygplansvingar på den. Ska nog väcka Matt så han får köra mig till jobbet. Jag hatar att köra bil i detta vädret! Man ser ingenting, och här i Älmhult är folk riktigt duktiga på att bara flyga rakt ut i vägen även fall övergångsskyltar inte syns till i närheten.

Idag blir det nog rätt lugnt på jobbet. Folk är inte sugna på att ens träda utanflr dörren. Men det är skönt att det är lite lugnare när ens kropp inte är som den ska. Är inne på min tredje kopp Te denna morgonen så hoppas att halsen är på min sida :)

Ha en fin dag alla! Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar