söndag 31 januari 2010

Idag har varit en lugn och skön söndag! Är hundvakt åt Cookie idag. Eller vakt vet jag inte om man kan kalla det, han sköter sig själv :) Mysigt är det iaf att ha vovven här! Vi åkte hem en sväng och gav kisarna och hästen mat. Sen har vi städat , Tvättat och städat lite till :) Tråkig jag har varit tycker Cookie :)
Tvätthögen var iaf ENOOORM! Så nu räcker det nog med tre tvättar till sen är det klart :)


Mattias jobbar idag så han lyckades slippa undan hela denna tvättproseduren :) Ska nog gå och lägga mig igämte vovven och ta en nap nu. Sömnen var sådär inatt kan jag säga. Mattias hade killkväll och kom hem runt två tiden. Jag vaknade av att det bankades på dörreen och blev livrädd. Ni vet när man knappt är vaken och det bankar på dörren mitt i natten....hmm....Mattias kom hem och det kändes som att det var bra att han fått lite frisk luft istället för att jag skulle hämtat honom. Jag trodde jag skulle svimma av whiskey andetagen som jag delat säng med inatt ! Var osäker på om jag kunde köra imorse eftersom hans andetag tog över hela huset inatt :) hehehe stackars lille tias som jobbat hela dagen :)


Sen hittade jag gamla bilder på datorn :) Alltid lite skoj:)

På balen, känns som längesen nu :(

Min och Mattias första utlandssemester ihop. Även här han avslöjade för föäldrarna att han snusade. Han missade nog att vartenda bild som skulle visas hemma var snuset framme :)

klänningen

Min födelsedagspresent av Tias :) Camping,grillat, champange och kanotpaddling :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar