lördag 30 januari 2010

Hade en jättemysig fredagskväll. Jag och Mattias åkte hem till Hamra eftersom föräldrarna är i sälen passar vi djuren. Lagade goda tacos och kollade på Let´s Dance. Dess värre somnade vi innan elva :/ Alltid så på fredagar att man är dödstrött. Fast skulle upp innan klockan 6 imorse så det var nog bra att vi somnade :)


Åkte tidigt imorse mot Halmstad för att kolla på Cookie oh Izzie på agillityn! Första tävlingen!! Jag litade faktiskt på eniro och skrev ut karta på vart det låg. HIttade exakt rätt ställe enligt kartan men där fanns inget ridhus i närheten?? Ett bostadsområde var det enda jag såg!!! Det visade sig vara helt andra sidan stan och ca 2mil till. Så for fort som bara den men missade ändå första starten för Cookie :(. Kunde ju se andra iaf men ändå. Aldrig mer skriva ut karta från internet.
Vovvarna var iaf jätteduktiga! Åkte hemåt runt två tiden och stack inom H&M och Pölsemannen. Eftersom ridhuset var nästan kallare än utomhus ska jag ta en vaaaaarrm dusch för att tina upp. Brrrr va kallt det varit :) Spelar ingen roll hur mkt man ta på sig nu. Vår Vår Vår kom nu!

Två trötta vovvar sov i samma korg. Sötisar :)
Agillity banan

En trötting tidigt en (lördag morgon!!!) tog en frukost från McDonalds.


Fredagsmys! Majsan och Mattias gosar :)





3 kommentarer:

  1. Saknade er på årsfesten igår!

    SvaraRadera
  2. Aj aj, dåligt av oss :) Missade faktiskt helt att den var :) Hur är läget med dig? Lagt ner bloggandet? Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, det va riktigt dåligt =0)
    Med mig är det bara bra! Själv också? Tänker så mycket på er. Så sorgligt!
    Ja det e ganska skönt att inte blogga, men du får inte sluta för det e mysigt att titta in här ibland! Jag kanske tar upp det igen!

    SvaraRadera