torsdag 9 juli 2009







Vilken fin dag det varit! Jag , Malin och Ida lunchade på Ikea idag, potatis m köttbullar såklart! Sen for Ida iväg till jobbet, och jag och Malin gjorde fina fynd på IKEA. Jag köpte soff-klädsel, vit "puff", kudde, saftflaskor ( som jag någongång ska hälla i hemlagad saft i :) Det var iaf supermysigt att strosa runt där och snacka lite skit samtidigt :) Varför säger man skit egentligen? Snacka skit...? De gör man ju inte...."Hemlisar" låter så "flickigt.." Pratar om roliga saker? Neeee....






Sen hann vi med Lindex, och Maxi också. Köpte med Jordgubbar och åkte hem till Malin och Robban en stund :)

Här hemma har vi haft räk-kväll :) Sååå gott! Nu ligger jag på vår "tattar" madrass i tv rummet och tittar på film. Det ser fortfarande ut som ett ungdomsläger i lägenheten. Soffan anländer hit imorgon och det ska bli sååå skönt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar