fredag 10 juli 2009

Körde på lockigt idag!




FREDAG!

Idag har jag varit ledig! Inte världens roligaste väder ute men det har varit jätteskönt ändå! Tänkte ta en rejäl sovmorgon men vaknade kvart över sju och hur pigg som helst! Typiskt när man är ledig. Men jag låg kvar och tittade på nyhetsmorgon, och åt nya frallor som M varit nere och köpt :)



Jag har packat ner lägenheten idag också! Inte allt men jag har fått undan väldigt mycket! Så nu känns det så tomt här! Ekar när man pratar :/ hehe Sen kokade jag saft idag också, kände mig väldigt huslig! Den står och svalnar nu så jag kan inte säga om jag lyckats eller ej :)

Jag och Mattias håller på att göra kvällsmiddag, den består av potatias i ugnen med lök, smör och chili, fläskfile i ugnen och fetaostsallad till :) Kommer sitta fint de!

Jag måste packa ikväll också! Imorgon åker vi och svärföräldrarna till Kalmar och ska se på Svensson Svensson! Jag har bara hört positiv kritik så det ska bli såå kul!! Åker klockan åtta imon morgon sen ska vi gå lite på stan o mysa. Sen blir det hotell, va inne o kollade och det var pool o gym o allt! lyxigt värre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar