torsdag 16 april 2009









Två fina plagg från H&M. Blir nog den till vänster idag.












Älskade Fredag!!




Jag älskar verkligen fredagar! Vi har inte några större planer inför dagen mer än att jobba men det är ändå hur bra som helst, alla är på så bra humör!



Igår jobbade jag sent, en kille hade bokat salongen på kvällen. Han hade gett sin flickvän en överraskning i födelsedagspresent, så när hon kom dit visste hon inte vad hon gjorde där :) Sen fick hon och kompisen välja vad dom ville göra, köpa vilka produkter dom ville, och sen bli sminkade av Elin. :) Supermysigt va det! hihi och hon blev överraskad vill jag lova!

Idag ska jag fixa min garderob. Ut med gamla tråkiga urtvättade kläder. Jag måste lära mig rensa ur!! det blir för mycket där annars som jag inte använder, och absolut inte kommer använda. Jag tänker "kan vara bra att ha" alldeles för mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar