måndag 23 mars 2009

Tjohooh

Guuu va tråkigt att det snöar ute!! Jag vill ha vår! Nu! Tänk va skönt när man kan gå runt i ballerinaskor, solglasögon och slippa den stora tjocka vinterjackan!
Idag blev det lite inköp. Två cardigans (behövs ju alltid..) ett par skor, och en "jacka" som man kan ha både inne och ute.

Efter jobbet åkte jag till Elin som skulle provsminka mig inför hennes prov. Det blev sååå bra! hahah fan man är ju kass på att sminka sig själv. Hon skulle fixat de varje morgon! skönt de hade varit!

Ikväll fick jag även för mig att städa ur våran garderob, eller ¨förråd som vi haft det till. Ett sånt ställe blir det alltid, en liten vrå man bara slänger in saker som man vill bli av med men inte kan slänga för "det kan ju vara bra att ha"..jovisst..! Nu ligger det saker över hela golvet och jag orkar inte röra mig från soffan :) Får ta de imorgon :)

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar