tisdag 24 mars 2009


Gokväll!
Hatar hatar hatar SNÖ! Iskallt och stå och skrapa rutan imorse :/
Jaja, ikväll har jag varit nere på Emmas jobb och grejat lite med mitt lilla projekt. Haha ibland sitter man hemma och får en massa ideér så det nästan bubblar över, hoppas i detta fallet att idén blir till verklighet för då kommer det bli superbra! Ska inte avslöja för mycket för jag tror att jag har lite för höga förväntningar. Men är det någon som vill låna ut en Overhead till mig så säg till! Finns ju ingenstans längre! Allt är utbytt till projektorer

Idag har jag gett mig på att gör köttfärslimpa. Hmm, får se om jag lyckas. Matthew jobbar kväll idag så det blir att käka ensam. Det är så tråkigt när man lagat god mat i flera timmar sen när man äter själv slänger man i sig det på tio minuter .

Imorgon ska Sofie renovera mitt hår. Behövs verkligen!! Blir att färga den roliga utväxten, slingor och förlängningen.

Ikväll har jag varit superduktig (enilgt mig själv :)) Har sytt indian kläder till mamsen som överrasknng. Hon ska på maskerad och när hon var här idag ojjade hon sig över att hon inte visste vad hon skulle ha på sig och att tiden inte fanns där. Snäll dotter :)

Ha de gott! Krams

1 kommentar:

  1. Åh vad det låter spännande=) du, är du hemma påskhelgen? funderade på en lite kopp fika kanske:D kram!

    SvaraRadera