onsdag 22 juni 2011

Gokväll!
Halv tolv är klockan och jag har precis gjort världens största kopp Te, tänt ljus och bäddat ner mig i soffan med skön musik.

Världen är upp och ner nu. Hur spännande och fantastiskt som helst, men samtidigt fruktansvärt mycket att tänka på. Känner mig som en 90åring som tappat bort sin rullator typ..
Men det ordnar sig. Längtar till den måndag morgonen, då jag och Emelie tar första frukosten i paradiset, välkomnar första kunden och kan börja göra det vi är bra på. Idag insåg vi att tapetsering inte är vår grej. Men resultatet blev jättefint och det ska vi vara nöjda med:)



I många dagars tid har det varit full rulle på salong svea, mycket med studenter, skolavslutningar osv. Emellan kunderna försöker man ringa runt så mycket ärenden som möjligt, och försöka solla bort så mycket som möjligt :) Sen vid 6-7 tiden på kvällen pinnar vi ner till lokalen och fortsätter vårt arbete några timmar. Igår efter jobbet var det inhanling som gällde, en snabbis handling får vi väl ändå säg, effektivitet? :)
Sen vidare mot cocos för allt fix.

Idag var det likadant, men jag slutade redan kl 5 och åkte ut o överaskade mamsing på golfbanan! Va duktig hon blivit!!! Mamsing :) Såå skönt där ute, satt på en bänk i solen och lyssnade till alla slag :) Härligt!
Sen åkte jag och E till lokalen, blev en pizza som break :) Mysigt :)


Kom hem sent, och gjorde klart mitt lilla projekt målarburk här hemma :) Blir hög av doften men kommer nog sova gotte? Kommer bilder när fägen torkat :)
Allt är packat inför imorgon kväll och det ska bli sååå skönt att åka iväg! Vi pyser till sandviken direkt efter jobbet !!!:):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar