tisdag 3 maj 2011

Nyckeln till paradiset!




Planering!






Tyckte denna bilden blev såå fin! Emelie!









Hade en superbra dag igår! Fick dröm nyckeln!!! Blödig som jag e höll jag på att fälla en tår igen! hahah jag är helt tokig!

Efter jobbet tog vi en tripp till paradiset! Konstigt att i all röra, byggmaterial, väggfärg osv, vill man inte gå därifrån! Nästa vecka påbörjas målningen och då kommer det bli såå fint!



Hade en "tjockiskväll" igår! Vi tyckte vi var värda det! Så menyn bestod av pizza, godis och jordgubbar med grädde och glass. Hyrde även en film som enligt min smak var jättedålig och jag föll i sömn istället :) Roligt sällskap man var ...;)



Ha en bra dag alla!

2 kommentarer:

  1. Terese Nennesson4 maj 2011 kl. 02:21

    åååh så fint ni kommer få de, LÄTT snyggaste/finaste salongen!
    Jag är så otroligt glad för er skull! ... och du, det är ok att fälla en tår ;) hehe... hade jag gjort i dina/era kläder! :)

    ALL lycka ännu en gång....
    <3

    SvaraRadera