onsdag 18 maj 2011



MINI ONEPIECE!!! Igår efter jobbet plockade Stina upp mig för en Roadtrip :) Tog en tur till Grand samarkand i växjö och jag måste säga att det blivit grymt fint!! Åt en superdupergod bakadpotatis med bacon/skinka röra och fetaost :) Måste erkänna att de var tom bättre än Hello i Halnmstad!:) Vi hamnade på HM och där blev vi kvar, till en minut efter stängning :) haha men roligt hade vi!



Detta var ett av inköpen igår!! hahha själv kallar jag det för en mini onepiece! Jag kommer absolut inte visa mig i den för någon, men förstår ni hur skönt plagg detta är???? Som ikväll, efter duschen, mysa runt i denna..eller när man ligger ute i solen o bara ska "dra på sig något"?? Såååå skön!!! 99kr på hm!






Idag fick jag även denna skjorta av syster min:) Jag själv som valde den;) gillas:)!



När jag ändå pratar om att får saker, jag måste nästan fota min nya dammsugare som jag fick i födelsedagpresent! Nu är de ju nästan roligt att städa! hur smidig som helst ;)




Har bäddat ner mig med täcke, tända ljus, kvällsmat och Te framför Grey´s anotomy nu. Myskväll ala Fanni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar