söndag 22 maj 2011



..och vin på fotbollen :)


fotboll i höganäs!


..vi har det bra, vi här bak i bilen...;)















HELGEN!!

Har som de flesta varit helt underbar! I fredags tog jag och Emelie en snabbisgenomgång av inköpen på Ikea. Vet inte hur många gånger vi sprungit där nu:) Men vi börjar få kläm på de:) Sen hämtade Markus upp mig och vi for till Linn och Christian i markaryd! Emma och Nicklas hade hämtat mat o vi käkade fläskfile, klyfftispotatis och beasås :) Sen väntade Piratesofthecarabean :) Jag lyckades hålla mig vaken genom hela bion!! Wihoo! Den var iaf jättebra och vi hade en supermysig kväll!





I lördags åkte jag, Stina och Markus med Torben till Höganäs för att heja på älmhultsgrabbarna! Jag och Stina packade fikakorgen väl, den innehöll goda räkbaguetter, mozarella baguetter, rosévin och wienerbröd:) Solen stekte och vi stekte:) Tyvärr lyckades inte pojkarna plocka hem vinsten men vi hade en bra vistelse ändå :)

Åkte hem till Älmhult igen och åt god mat och avslutade kvällen med filmmys :)




Så var det söndag igen och jag o Markus visade våra kunskaper i köket! Rabarberkaka blev det till fika och måste säga att vi lyckades riktigt bra!

Har gjort jättefint i trädgården också! Gräset är klippt, mina törstiga blommor är vattnade, ogräset är borta och utemöblerna är fina igen! Lilla huset blev också städat, lagade soppa och tvättade :) Skönt o ha detta gjort! imorgon är det alltså soppa som gäller..och tisdag..och onsdag...mmmm:/:)

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar