torsdag 5 maj 2011

...nu har man äntligen skaffat en bäddsoffa till "de två sälarna" och då flyttar de hemifrån..schysst ;)














TORSDAG!

Haft en kanondag på jobbet! Full rulle! Julia var där och gick från brunett till blondin idag! Spännande jobb kan jag säga! Imorgon blir lika mycket och det är superroligt!!





Idag har jag gjort världens fynd! Hade tänkt köpa min efterlängtade soffa idag. Igår kom ett sms från Tobias och han trodde han sett "min" soffa ¨på fynd! Skickade dit stackars M idag eftersom jag hade fullt på jobbet...lyckades få den undanställd ...inget fel på den...bara utan kartong och halva priset...JA TACK!

Nu står den så fint i mitt vardagsrum och glänser! Glänser kanske var att ta i men utan att mäta eller ha kollat så tycker jag den passar perfekt! Älskar tyget/färgen...och tänka sig...den är inte vit ;)

Snart kommer en annons på blocket " Hämta karlstad soffa och få 500 kr". Jag har den just för tillfället inträngd vid matsals bordet..inte OK :)


Nu blir det mys på Vallgatan med en varm kopp Te och BigBrother!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar