måndag 4 april 2011

Mitt i allt kaos säljer jag nu min vita soffa :)

Färga håret eller icke färga håret, dagens stora problem ;)

När man knappt själv får plats i duschen längre....utrensning på gång!



Det är mycket nu. Mycket roligt. Mycket stressigt. Många nya äventyr. Mycket spännande.


Mitt liv är just för tillfället upp och ner, men ändå alldeles underbart! Vill att tiden ska stanna upp ett tag nu:)


Idag har Martina varit här hemma och tagit en massa bilder! Ska bli spännande och se när allt är klart! Nu blir det ev thaimat (om det inte är tre timmars väntetid där) Onepiece och enbart myskväll!



2 kommentarer:

  1. Åhhh vad jag är avundsjuk på din fiiina garedrob! Kan man anlita dig som inredare eller ?;)

    SvaraRadera
  2. tsss ;) Ja de kanske du kan;) hehe

    SvaraRadera