tisdag 15 februari 2011

Svea svissen!


Nästa vecka ska jag vara hus/havremoped/katt passare :) Kärleksparet ska nämligen till Italien för att åka utför! Vissa ha de gött ;) hehe nemen veckan efter åker ju vi iväg så jag får hålla mig lite till:) Då ska moster skämma bort Tyse och Svea jättemycket :)
Hoppas isen hinner smälta undan så man kan rasta hästarna lite med.

Vet ni, ikväll kommer Martina och Jullis hit på onepiece mys! Jullan har gjort piroger och jag har fixat ostar, vin, kantarellsmör,vindruvor, kex och dillsmör. Nyss ringde Emma som kommer hit efter jobbet ikväll,
- Jag har med mig ost o kex till er ikväll så va vakna tills jag kommer!
-Emma vi har redan planerat in en ost o vin-kväll!

Haha vadå gilla mys? :)
Hoppas Martina nu har pyjamas på sig så vi alla ser lika roliga ut ikväll ;) hihi
Krams!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar