tisdag 18 januari 2011

Haft en mycket bra dag! Började med en lång mysigt frukost, åkte till jobbet och träffade underbara kunder, gjorde vid mamsen ikväll och åkte sen en trip till Ikea, åt med Emma och Beppe på A-huset, sen hem och fixade lite i huset!

Jag hittar ju nya saker att göra varje dag! Alltid är det något :) Man blir rätt trött av att fixa och dona med allt...så fort man sätter sig hade man kunnat somna på några sekunder.
Syster yster kommer ikväll efter jobbet och sover över. Så det blir att bädda ner oss i soffan med en kopp Te och skvallertidningar, en helt vanlig tisdag :)

Jag har trötnat på att dammtussarna bygger bo i mina långa "nätgardiner", så nu fick det bli denna lösningen! Men jag är långt ifårn klar, imon börjar det roliga! Måste bara få tag i målarfärg! Sen blir nog gardinerna som jag vill ha dom! Så länge får det vara såhär :)
Givetvis hittade jag inga av denna formen, helt vanliga gardiner liksom? Men nej, ingenstans! Så det var bara fram med saxen och fixa måtten själv :) Detta är egentligen långa panelgardiner.



Stoppade vita stenar i kaktusarna som dom blev lite finare :)

Ska köpa en till av denna lampan så den får en kompis i andra fönstret också!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar