söndag 19 december 2010

Haft ännu en underbar helg!

I fredags hade vi bastukväll i sjövik! Ännu en sen natt med mycket skratt blev det :)

Åkte till Össjöa i lördags och vi tog en slädtur med Muffa! Såå underbart! Nicklas syster m familj var också där och vi hade med fika ut i skogen :) Vi hittade våra granar och muffa tyckte det var lika roligt som vi:)
Jag "råkade" prova Bellis galopp med :) Heeelt underbart!! Emma blev också riktigt sugen så idag fick vi ut en runda till:) Och då var det full fart framåt i all snö! Gissa om hästarna älskade det!:)

Har städat o fixat här hemma ikväll! Nu blir det filmmys och laddning av energi till veckans jobb! Det går i 120 på jobbet nu! Me like!
Ännu ett bildregn!


Denna granen blev ICKE godkänd ;) Stackars Nicklas som han slet för att få den!
Jag och Bellis på fika i....skogen :)

Två finfina granar hittade!


Emma, muffa och Lukas :)



Åh så fina! Emma och nallebjörnen:)




BELLS!


Linda och Lukas i släden!









hahha denna bilden borde skickas in till till Bonde! Jag och emma var i stallet och då kom Leif och Nicklas med fika !:) Haha kan man ha det mysigare?:)






Nya grimman jag köpte passade kanonbra! BusBells







The End



1 kommentar:

  1. Ååååhhhhh, va' roligt att se dessa bilder från denna underbart mysiga dag! <3
    Lukas tyckte det var superroligt!... & va' kul att du var där!
    Ha ett gott nytt år Fanni så ses vi snart igen!:-)
    Kramisar Din syrras svägerska (oj va' gammal jag lät där)... Linda :-)

    SvaraRadera