torsdag 25 november 2010

JAAAAAAAAAAA FREDAG IGEN!!! ME LIKE ME LIKE!

Ska till jobbet nu och käka lite frulle. Sen blir det jobb, sen hem till underbara fredagkvällen! Ska ha emma och nicklas och Matthew på middag :) Ska bli så mysigt! Dricka lite vin och drinkar, äta gott och kanske tom en revanch i kortspel? :)




Dom röda kuddarna åkte ut igår! hahha jag är hopplös med färg! Tyckte inte alls om dom sen:/


Utebelysningen är på plats:)
Amaryllis :) Fint med blommor i lyan:)
kuddarna:)


Det blev la finare? De röda va inte alls mig :)











2 kommentarer:

  1. Ha så trevlgt dom röda kan du väl ha till jul jag tyckte att det var snyggt lyser upp,kör försiktigt i mon hälsa alla jag hör av mig i nästa vecka om den 11dec kramisar

    SvaraRadera
  2. Hehe ja dom lyste verkligen upp, som fyra stopplysen ;) Och stopplysen ska vara utomhus inte inne ;) Ja de ska vi göra :) Hälsa Gör-Han!
    kram

    SvaraRadera