fredag 19 november 2010

Det har varit en vecka som man bara glidit med liksom. I tisdags var jag och Malin duktiga och simmade :) jag orkade dock inte lika mycket som innan eftersom jag varit förkyld osv ......eller att min motion låg på botten ;)
I torsdags kom Jo hit :) Såå mysigt! haha du får mig alltid att skratta! Jag och josse hämtade upp Stina för att stötta grabbsen i hockeyn! Gick dock inte så bra. Vi hade gjort varm chokladmjölk och Stina hade köpt upp halva kondiotoriernas godbitar :) Mysigt hade vi! Jag och Jo åkte hem och skvallrade ännu mer......"Hon sov här också......:D:)

Idag har jag och siss haft lite myskväll! Dock lämnade hon mig ganska tidigt för att försöka komma hem i detta snöoväder.:)


Nu ni! Eftersom Bild, Chic bla bla bla inte vill ha med Fanni tipsar så gör jag väl det här;)




FANNI TIPSAR!
Jag har köpte denna shower oil på Apoteket. Men nu kommer det bästa, någon kanske har provat? Den är nämligen perfekt att ha i ansiktet!! Och ännu mer perfekt innan man ska ta på smink. Har haft vissa mjukgörande krämer innan jag sminkar mig men oftast "blandar" dom sig inte med sminket och det blir ränder och lager...så man får liksom tvätta av och börja om...Denna produkten var grym! Gav en lyster genom sminket som inte såg ut som flott utan en riktigt fin lyster :) testa!!

oljan under sminket, inte flott och ett jämt lager :)



var tvungen att lägga in denna grymt fina bild för att visa lystern.


Lilla lyan gillar inte att få snö på sig :) Inne går elementen på högvärme och fårskinnsskorna är på fossingarna :)



1 kommentar:

  1. Vad go du är! :) Alltid lika mysigt! Nu får det inte dröja lika länge tills nästa gång :) Puss och kram //Petsson

    SvaraRadera