söndag 17 oktober 2010

Vilken helg!

I fredags hade jag och Idan fredagsmys! Idol, chirre och godis! Härligt värre! Synd bara att man är helt död efter en jobbvecka på fredagskvällen.

Laddade om batterierna med en lååång natts sömn och for med Mattias till Café deres. Sen tog vi bilen mot Ullared!! När vi kom dit var det knäpptyst utanför, vi trodde därför att det bara var att traska in. Men när vi kom närmre var det fruktansvärt lång kö! Tre timmar kö och klockan var då halv ett. Helt kaos och vi bara stod och tittade och kunde inte se slutet på kön som slingrade sig upp mot parkeringen som ligger längst bort.

Tog bilen mot Halmstad istället och gick i affärer där :) Nästan mysigare och slippa shoppa med tusen andra :) Lunchade på La Cocaracha, alltid lika gott! Sen for vi hem till mamma o pappa och åt plankstek! Lyckad dag :)


Underbart väder ute idag! Varit vid Näset och fikat med varm choklad. Var även och tittade till mitt framtida hus. Det ligger visst precis vid sjön med stora glaspartier där mot. Kunde inte bli bättre ;)

Nu ska jag ut till min kusinsambo:)



Ida på fredagsmys!










laddad inför ullared ju!




Detta inhandlades! Luktar grymt gotte!



Topp från HM.




Klänning! Oversize upptill och tajt nertill:) Me like.


Hoppas ni haft en lika fin helg som jag!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar