onsdag 20 oktober 2010

Haha körde visst stilen med glasen på huvudet ofta :)


Grymt sexigt med vita läppar!! Bra jobbat Lulu!




Jaha, då var det dags. Det snöar över Vallgatan. Jag gillade höstvädret vi haft i några veckor, solksken och lite småkallt så man kan burra in sig i stora halsdukar och använda mössa. Men icke, nu var det tydligen dags för vinter. Yippie :/




Har två projekt här hemma, de ena ganska litet, de andra lite större. Jag behöver få tag på en gammal "spegel" dörr. Måtten här är ju inte de allra vanligaste så jag får kanske snickra ihop en själv ;)






Sen var det de här med planering. Cyklade fort som racksingen hem från jobbet och fick ta en varm dusch för att tina upp. Märker att kylskåpet gapar tomt och är blir ju givetvis dödshungrig. Frågar ännu en gång varför ingen av Älmhults alla pizzerior inte har hemkörning? Eller varför Saikoks resturang stått stilla med bygget ganska mycket för länge. Är det de man ska göra? Starta eget med hemkörning av mat? Hade varit grymt skönt en dag som denna. Jag är inte sugen på att ut i detta rusk till väder och min vän är inte sugen på att blöta ner däcken och börja rulla mot Willys.






När jag ändån har börjat klaga så ska jag ta upp en sak till. LULU CARTER! Tryck upp tungan i gommen när ni uttalar Carter. Finns det någon fånigare människa? Hade på förkväll i bakgrunden men fick tyvärr byta kanal för att Lulu tog plats i tv rutan. Fyllda läppar så hon knappt kan prata, det kanske är därför hon knappt kan uttala sitt eget efternamn ordentligt? Solglasögon satta på hjässan när det snöar ute och hon står i en studio. Fånig är vad du är Carter :)!
















1 kommentar:

  1. Här var det ord och inga visor Fanni;) Det är bra att man kan skriva ut sina aggressioner på bloggen! Fin tröjan blev förresten :) Puss

    SvaraRadera