torsdag 19 augusti 2010


Wiiihoooo! Nu kommer äntligen mitt "fredagsthjo" ;) Kan man bli annat än nöjd när det är fredag?
Fått mina nya scissors nu ;) Bara älskar dom!!! haha me like!

Igår var det fixardag. Jobb jobb, sen har snälla kusinen visat sin manliga sida och fixat en massa med nya hyllorna på salongen! Blev verkligen kanonbra och efter att ha jobbat i kaos i några veckor kommer vi nu få ordning på alla nya saker. Tur man har snickare i släkten :)

Idag skiner solen över Älmhult! Tror den har en förmåga att glömma bort vår lilla by ibland. Men man får vara glad när den väl tittar förbi ;)


En sak till!!!!

JAG HAR BLIVIT MOSTER! IGEN! Kattmoster denna gången också! Haha Emma och Nicklas har fått två inneboende i Össjöa. Har inte hunnit träffa dom små liven ännu :( Hoppas uppfostran går bättre än med den andra Astrid ;)



Ha en fin dag!

Nu , till jobbet!

3 kommentarer:

  1. ... & jag har blivit "kattfaster" *hihi*.
    Emma & niklas skickade ett mms på dem... SÅåååååååå söta!
    Hoppas allt är bra med dig!

    Linda, Emmas "svägerska":-)

    SvaraRadera
  2. Hihi ja dom är sååå söta! Busade i full fart i tio min sen slocknade båda två direkt..sen efter tio minuter var det full fräs igen :)hihi Allt är bra här, med er också? När började din utbildning här i älmhult?
    Kram fanni

    SvaraRadera
  3. :-)
    Allt är bara fin-fint här oxå! En veckas "riktigt" jobbande kvar. Sen börjar skolan den 8:e september... Sååååååå spännande ska det bli!
    Längtar!
    Ha en härlig helg Fanni!
    Kram Linda

    SvaraRadera